9 am to 7 pm

Monday to Friday

Natiunile Unite

Bucuresti, Romania

+40767800999

contact@onestate.ro

Compara Proprietati

De ce documente am nevoie la vanzarea apartamentului?

Pentru vanzarea proprietatii dvs aveti nevoie de urmatoarele documente:

 Actul de proprietate asupra imobilului, care poate fi dupa caz: contract de vanzare-cumparare, certificat de mostenitor, contract de donatie, sentinta civila definitiva si irevocabila etc;

Extrasul de carte funciara pentru autentificare, se poate solicita doar de catre notarul public de la Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara si este valabil 10 zile lucratoare de la data depunerii cererii.

Extrasul de carte funciara este documentul care certifica datele de identificare ale unei proprietati, precum si situatia juridica a acesteia (daca este sau nu ipotecata, daca exista sau nu interdictii de instrainare, etc.);

Certificatul fiscal, care se obtine de la Directia de Venituri si care certifica faptul ca proprietarul este la zi cu darile fata de stat (impozite, taxe, amenzi, etc);

Adeverinta de la asociatia de proprietari, care sa arate ca proprietarul este la zi cu plata cheltuielilor de intretinere, de reparatii sau alte cheltuieli comune;

Certificatul energetic, document care atesta performanta energetica a cladirii;

Actele de identitate ale proprietarilor; – certicatul de casatorie (dupa caz);

Declaratie de la Primarie (dupa caz) cu specificarea ca imobilul nu este revendicat sau nu sunt notate procese in circuitul civil, in situatia in care imobilul a fost dobandit in baza Legii 10 sau 112.

img

agentmasteradmin

    Tweet
    Share
    Share
    Pin
    WhatsApp